Muzika

Mi puštamo ono što vi volite!
Radio S
budjenje.jpg
 

Prvo probudimo deku, pa onda on probudi babu, pa oni popiju kafu, pa probude mlađu snajku, da ona probudi decu za školu, na kraju ustane tata i juri da ne zakasni pa nas sluša u kolima i kad stigne na posao.

 

Slušajte nas i na poslu, jer mi vas ne prisluškujemo, mi vas osluškujemo!

 

Super je muzika, ne morate da čitate novine, smejaćete se ko ludi, al baš vas briga, ovo je novi dan vašeg, ali samo vašeg života, red je da počne lepo. Posle šta bude...

 

Cele emisije možete naći na ovom linku - www.mixcloud.com/Budjenje

komentari (3274)

  • ljk
    17. 11. 2017.
    Dragane, poznata je strategija tkz veštačkog zastarevanja. To je odavno elaborirano u teoriji marketinga (doprinos psihologije, sociologije ...), i odnosi se na većinu proizvoda. Znači bitno je stvoriti utisak anahronosti, zastarelosti, prevaziđenosti (u tom začaranom krugu). Poznato je da postoje ličnosti koje se svojom racionalnošću i ostalim karakternim osobinama ne uklapaju u ovu šemu, ali tu nije kraj, ipak postoji ona zona iracionalnosti u podsvesti. Svakako da određeni proizvod nije samo nj funkcionalnost, potreba, već se prodaje nešto drugo, posebna vrednost (mladost, lepota, vitalnost, nostalgija, društvena/ prilagođenost, konformizam , ali i posebnost, ekskluzivnost). Piće vaše mladosti.
    Znam da je ovo opšte poznato, ali eto došlo mi ( čekao sam noćas autobus na novaću u pola dva).
    Pozdrav, nadobudni
    Ljk
  • petar
    16. 11. 2017.
    radio s2
  • petar
    16. 11. 2017.
    radio s2
  • petar
    16. 11. 2017.
    radio s2

Slušajte nas